עוד לקוחות מתלוננים על "קינג פון" ברשת

יום שלישי, 26 בפברואר 2013

הגשתי תביעה נגד "קינג פון"

רק עדכון קצר:

הבוקר נסעתי לבית המשפט לתביעות קטנות בת"א וסוף סוף הגשתי את התביעה שלי נגד "קינג פון" (אגב האם ידעתם שהחברה שמסתתרת מאחורי החנות נקראת בכלל "סל.נאוו יבוא ושיווק" ? דוקא מתאים להם השם הזה ... sell now, "למכור עכשיו"... השירות והתמיכה בלקוח לאחר הקנייה - זה כבר סיפור אחר).

התביעה היא על אי-כיבוד האחריות של החנות לאחר שלא הצליחה לתקן את המכשיר בטענה חסרת בסיס ש"המכשיר כנראה נפל" (כי הוא לא).

למקרה שזה מעניין מישהו אני אעלה לכאן את מסמך התביעה יותר מאוחר.
עדכון: הועלה. לצפייה בכתב התביעה לחץ כאן.

אגב בעקבות הבלוג הזה פנו אלי (באימייל) מספר אנשים עם סיפורים זהים לשלי (המכשיר מתקלקל - הם מביאים את המכשיר לקינג-פון  - קינג-פון מתנערת מאחריות) וגם קיבלתי אימייל ממישהו שתהה למה במעמד הקנייה אצל "קינג פון" הוא לא קיבל מכשיר סגור באריזה - אלא רק כזה שהאריזה שלו כבר פתוחה (במילים אחרות מכשיר לא חדש עפ"י הגדרה!)

על כך אני ארחיב בפוסט הבא.

החנות קינג פון ברמת גן - מבט מבחוץ (google maps)


3 תגובות:

  1. יש לי בעיה דומה עם חנות אחרת. אני לא יודע אם קיבלת אחריות בעת רכישת המכשיר, בכל אופן, תקנות הגנת הצרכן, תיקון ושירות לאחר מכירה מחייבות את החנות לספק לך תעודת אחריות מפורטת, ובנפרד מהחשבונית. למשרד התמ"ת יש נציג בשם זמיר חייט, בטלפון 03-7347506, שמטפל בנושאים האלה, מדובר בעבירה על החוק.
    מעבר לזה, תקנות הגנת הצרכן קובעות שמכשיר חשמלי מעל 150 ש"ח צריך להיות מתוקן לכל היותר תוך 10 ימי עבודה.

    בהצלחה, עדכן לגבי תוצאת התביעה

    השבמחק
  2. למה אני מצטער שקניתי ב"וואלה שופס".ובכלל גלקסי3?:וואלה שופס לא ענו לי להודעות ולמיילים.
    היבואנית סאני מתנערת כי המכשיר לא שווק דרכה.מעבדות סאני דורשות (גרנד קניון חיפה)1200 שקל להחלפת כרטיס הזיכרון כשחדש עולה כמעט 1500 שקל.המכשיר נרכש בוולא שופס בתאריך 23.12.12 ונשאלת השאלה אם סאני צריכה לגבות מחיר תיקון כמעט כמו חדש ?והאם הכשל או הפגם הזה גם אם התרחש מעבר לתקופת האחריות של שנה (לפני חודש) מצדיק שלא יקחו אחריות ?או שאני טועה ועלי לעבור לסדר היום וסכום הרכישה של 3000שקל היו שקולים לשירות של שנה וכמעט מחצה?לוואלה שופס לא אחזור יותר.

    השבמחק
    תשובות
    1. בלי קשר לחנויות, שאצל רובן אני מסכים שהשירות מחפיר, יותר אני לא קונה אף מכשיר של סמסונג.
      הסיבות:
      1. ההתנערות מאחריות של היבואן הרשמי (ובכלל של סמסונג העולמית) מכל העניין הזה של sudden death. שהם אפילו לא הודו רשמית שזה פאק שלהם = חוסר אמינות ושירות לקוי + זלזול בלקוחות.
      2. איטיות של המכשירים בגלל כל התוכנות המיותרות שהם דוחפים לאנדרויד (touchwiz וכו').
      3. ההחלטה שלהם לא לעדכן את ה-s3 לגירסה האחרונה של מערכת ההפעלה (4.4) למרות שאחרים הוכיחו שזה אפשרי(cyanogenmod).
      בקיצור, NO MORE SAMSUNG.

      מחק