כזכור, לפני שבוע בדיוק מסרתי את הגלקסי 3 המת שלי לבדיקה במעבדות סאני (היבואן הרשמי של סמסונג בארץ) - לאחר ש"קינג פון" (מהם המכשיר נקנה) לא הסכימו לכבד את האחריות בתואנה שהתקלה שלו נובעת מנפילה.
המכשיר חזר היום. הממצאים של המעבדה הרשמית הם:
- המכשיר נמצא ללא נזק לקוח. אין סימני מכה או נזק חיצוני (למעט סדק בתחתית הפנל שאין לו קשר לתקלה)
- התקלה נבעה מרכיב זכרון פנימי לקוי
בקיצור - בדיוק מה שאני טענתי כל הזמן הזה!
לפניכם צילום של טופס הבדיקה שהוחזר לי: (טישטשתי רק את הפרטים האישיים שלי)
(אגב, גם לפי "סאני" (סקיילס) - מדובר ב-TOTAL LOSS כלומר המכשיר לא ניתן לתיקון).
לאור הממצאים החד משמעיים האלה, החלטתי לתת ל"קינג פון" הזדמנות אחרונה לטפל בי כיאות ושלחתי להם מכתב רשום שמבקש מהם שוב לעשות את הדבר הנכון ולכבד סוף סוף את תעודת האחריות שניתנה לי - כלומר לספק לי מכשיר חדש.
שכן מדובר במכשיר שבאחריות יצרן ומן תוצאות הבדיקה עולה בבירור שמדובר בתקלה ביצור.
לאור הממצאים החד משמעיים האלה, החלטתי לתת ל"קינג פון" הזדמנות אחרונה לטפל בי כיאות ושלחתי להם מכתב רשום שמבקש מהם שוב לעשות את הדבר הנכון ולכבד סוף סוף את תעודת האחריות שניתנה לי - כלומר לספק לי מכשיר חדש.
שכן מדובר במכשיר שבאחריות יצרן ומן תוצאות הבדיקה עולה בבירור שמדובר בתקלה ביצור.
אני בספק אם הדבר יקרה. במידה ולא - התביעה שהגשתי נגדם תישאר בעינה.
וגם הבלוג הזה.
- עדכונים 12.3.2013 -
1. קינג פון קיבלו אתמול את המכתב הרשום, עדיין שום מילה מהם.
2. הגשתי היום תלונה גם למועצה לצרכנות. חזר אלי יועץ חביב בשם יאיר. מסתבר שמה שכבר עשיתי (הגשת תלונה) זה בכל מקרה מה שהם היו ממליצים לי לעשות (אין דרך אחרת להכריח חנות לעשות מה שהיא מחוייבת לעשות). שאלתי את היועץ מה לדעתו הסבירות שאזכה בתביעה והוא ענה שלדעתו "סביר בהחלט" (למרות שאף פעם אי אפשר לדעת...) נקווה לטוב.
- עדכונים 12.3.2013 -
1. קינג פון קיבלו אתמול את המכתב הרשום, עדיין שום מילה מהם.
2. הגשתי היום תלונה גם למועצה לצרכנות. חזר אלי יועץ חביב בשם יאיר. מסתבר שמה שכבר עשיתי (הגשת תלונה) זה בכל מקרה מה שהם היו ממליצים לי לעשות (אין דרך אחרת להכריח חנות לעשות מה שהיא מחוייבת לעשות). שאלתי את היועץ מה לדעתו הסבירות שאזכה בתביעה והוא ענה שלדעתו "סביר בהחלט" (למרות שאף פעם אי אפשר לדעת...) נקווה לטוב.