עוד לקוחות מתלוננים על "קינג פון" ברשת

יום חמישי, 7 במרץ 2013

עדכון: תוצאות בדיקת מעבדת סמסונג: "אין נזק לקוח"


כזכור, לפני שבוע בדיוק מסרתי את הגלקסי 3 המת שלי לבדיקה במעבדות  סאני (היבואן הרשמי של סמסונג בארץ) - לאחר ש"קינג פון" (מהם המכשיר נקנה) לא הסכימו לכבד את האחריות בתואנה שהתקלה שלו נובעת מנפילה.

המכשיר חזר היום. הממצאים של המעבדה הרשמית הם:
  1. המכשיר נמצא ללא נזק לקוח. אין סימני מכה או נזק חיצוני (למעט סדק בתחתית הפנל שאין לו קשר לתקלה)
  2. התקלה נבעה מרכיב זכרון פנימי לקוי
בקיצור - בדיוק מה שאני טענתי כל הזמן הזה!

לפניכם צילום של טופס הבדיקה שהוחזר לי: (טישטשתי רק את הפרטים האישיים שלי)


(אגב, גם לפי "סאני" (סקיילס) - מדובר ב-TOTAL LOSS כלומר המכשיר לא ניתן לתיקון).

לאור הממצאים החד משמעיים האלה, החלטתי לתת ל"קינג פון" הזדמנות אחרונה לטפל בי כיאות ושלחתי להם מכתב רשום שמבקש מהם שוב לעשות את הדבר הנכון ולכבד סוף סוף את תעודת האחריות שניתנה לי - כלומר לספק לי מכשיר חדש.
שכן מדובר במכשיר שבאחריות יצרן ומן תוצאות הבדיקה עולה בבירור שמדובר בתקלה ביצור.

אני בספק אם הדבר יקרה. במידה ולא - התביעה שהגשתי נגדם תישאר בעינה.

וגם הבלוג הזה.

 - עדכונים 12.3.2013 - 
1. קינג פון קיבלו אתמול את המכתב הרשום, עדיין שום מילה מהם.
2. הגשתי היום תלונה גם למועצה לצרכנות. חזר אלי יועץ חביב בשם יאיר. מסתבר שמה שכבר עשיתי (הגשת תלונה) זה בכל מקרה מה שהם היו ממליצים לי לעשות (אין דרך אחרת להכריח חנות לעשות מה שהיא מחוייבת לעשות). שאלתי את היועץ מה לדעתו הסבירות שאזכה בתביעה והוא ענה שלדעתו "סביר בהחלט" (למרות שאף פעם אי אפשר לדעת...) נקווה לטוב.





8 תגובות:

  1. הייי יש לי בעייה של מוות פתאומי בפלפון. אני לא יודע כיצד לפעול כ שלא יעבדו עלי. רכשתי את המכשיר מרשת קאמרה, ועדיין לא הבאתי להם את המכשיר. אשמח להמלצה האם לקחת את המכשיר למעבדה שהם מציעים, או לבחור מעבדה חיצונית? כי המכשיר לא נרכש מהיבואן הרשמי אז הם לא יקבלו את המכשיר שלי... תודה רבה אשמח לכל טים שיציל לי את הגלקסי, אשמח גם לעצה בפייסבוק

    השבמחק
  2. הייי יש לי בעייה של מוות פתאומי בפלפון. אני לא יודע כיצד לפעול כ שלא יעבדו עלי. רכשתי את המכשיר מרשת קאמרה, ועדיין לא הבאתי להם את המכשיר. אשמח להמלצה האם לקחת את המכשיר למעבדה שהם מציעים, או לבחור מעבדה חיצונית? כי המכשיר לא נרכש מהיבואן הרשמי אז הם לא יקבלו את המכשיר שלי... תודה רבה אשמח לכל טים שיציל לי את הגלקסי, אשמח גם לעצה בפייסבוק

    השבמחק
  3. היי, בידי מכשיר גלקסי 3 שלא נרכש מהיבואן הרשמי. קניתי אותו בחנות קאמרה בירושלים. הפלפון שלי קיבל "מוות פתאומי" ועוד לא נתתי אותו לחנות ממנה קניתי. לדוד שלי קרה אותו דבר עם 2 מכשירי גלקסי שהוא רכש בחנות אחרת ואמרו לו שזה קורוזיה בלוח אם ותיקון של 2 מכשירים יעלה לו 1500 שח.

    אני לא יודע כיצד לפעול כדי שלא יעבדו עלי, האם לתת את המכשיר ישירות למעבדה שעובדת עם הרשת ממנה קניתי את המכשיר?

    המכשיר שלי נקי מסריטות/חבלות ואני מקווה שזה לטובתי. אשמח א תאמר לי כיצד היית ממליץ לפעול כדי לצאת במינימום נזק כספי ולהציל את הגלקסי שלי. תודה רבה!!!

    השבמחק
  4. הי.. אין הרבה מה לעשות, זה תלוי בחברה ומשום מה קשה לי להאמין שהם פשוט יתנו לך מכשיר חדש. בכל מקרה צלם את המכשיר מכל הכיוונים לפני שאתה מוסר אותו, ותדאג שהם יבחנו אותו לפני שהם לוקחים אותו כדי שלא יגידו שהוא נפל או שיש שריטה או משהו כזה. בהצלחה.

    השבמחק
  5. הי platus האם חלה התפתחות כלשהיא בסיפור שלך?

    השבמחק
  6. כן, יש תאריך לדיון בבית המשפט - בסוף אוגוסט. נקווה שהשופטת תהיה הוגנת.

    השבמחק
  7. אני מאחל לך בהצלחה. נשמע שאכן נעשה לך עוול במיוחד לאור התגובה ממעבדת סקיילקס.
    אני מניח שלא יהיו עדכונים עד סוף אוגוסט ואני מקווה שתעדכן אז.
    לגבי המשפט - המזל תמיד משחק תפקיד כמובן וגם תיעוד מלא של כל מה שנעשה, הוכחה שניסית לפתור את זה בכל דרך אפשרית לפני שפנית לערכאות, גישה מתונה ולא זועמת וכו'
    בהצלחה!

    השבמחק