עוד לקוחות מתלוננים על "קינג פון" ברשת

יום רביעי, 12 ביוני 2013

עדכונים

לאור פניות רבות במייל מאנשים שביקשו עדכונים (מסתבר שהסיפור שלי זה רק קצה הקרחון ושהתופעה הרבה יותר רחבה ממה שחשבתי):

ובכן סוף סוף יש תאריך לדיון בבית משפט לתביעות קטנות - סוף אוגוסט.

רק מה ? כנראה ש"קינג פון" קיבלו רגליים קרות, ולפני כיומיים - 4 חודשים אחרי תחילת הסיפור - הם נזכרו לחזור אלי.

התקשר אליי בחור בשם כפיר ואמר שהם כעת מוכנים לקחת את המכשיר ולתקן או להחליף אותו בחדש.

שאלתי אותו למה הוא פונה אליי רק עכשיו עם משהו שהם היו צריכים לעשות לפני חודשים? האם זה קשור איכשהוא לתביעה שלי? 

כפיר טען שזה לא קשור ושהם החליטו "לפנים משורת הדין" לבוא לקראתי... מה אני אגיד, תרשו לי לא להאמין לזה שהם פתאום החליטו לעשות את הדבר הנכון בלי קשר לבלוג הזה ובלי קשר לתביעה נגדם.

מה גם שחודש לאחר תחילת הסיפור (ב-7/3) שלחתי להם מכתב רשום (יש לי תיעוד שהם קיבלו אותו) בו אני מציע להם בדיוק את זה : לעשות את הדבר הנכון ולהביא לי מכשיר חדש (זה היה לפני שקניתי שוב את המכשיר בחנות אחרת) ושבתמורה אמשוך את התביעה. זכיתי להתעלמות מוחלטת.

בקיצור, קינג פון ה"יקרים" (באמת עליתם לי ביוקר כבר), אני מצטער, אבל זה מעט מדי ומאוחר מדי: חיכיתי קצת למעלה מחודש לפני שהלכתי וקניתי מכשיר חדש בגללכם (מחנות שאני מקווה שתכבד את האחריות שהיא נותנת) ועכשיו ממש לא יעזור לי שתתקנו את המכשיר או שתביאו לי מכשיר חדש. את הכסף כבר הוצאתי.

בכנות, אני חייב לומר שאני גם לא סומך עליכם שהייתם מביאים לי מכשיר תקין - כבר נוכחתי מה הרמה של המעבדה שלכם, אני ממש לא בטוח שלא הייתם מביאים לי עוד מכשיר משומש מהמלאי המפוקפק שלכם.

אז כן, בהחלט ניפגש בבית המשפט, ואני רק מקווה שהשופטת תהיה הוגנת ותחליט את הדבר הנכון. ואתם יודעים מה? גם אם משהו יתפקשש וזה לא יקרה - עצם זה שאני זוכה להוציא את האמת לאור פה בבלוג נותן לי קצת נחת, בתקווה שאולי מנעתי מעוד כמה לקוחות שחשבו לקנות אצלכם להיתקל ביחס דומה.


סיכום האירועים עד כה

25.6.2012 קניתי מכשיר סמסונג גלקסי 3 בחנות "קינג פון" ברמת גן.
13.2.2013  המכשיר "מת" בפתאומיות (תסמונת המוות הפתאומי ב-Galaxy s3 - בעיה ידועה בחלק מהמכשירים)
14.2.2013  מסרתי את המכשיר ל"קינג פון" לצורך מימוש האחריות.
21.2.2013  בשיחת טלפון, ולאחר מכן בחנות, קינגפון מוסרים לי שהתקלה אינה מכוסה באחריות (עקב "נפילה").
26.2.2013  מסרתי את המכשיר לבדיקה במעבדות "סקיילקס" היבואן הרשמי של סמסונג בארץ.
26.2.2013  הגשתי תביעה בבית הדין לתביעות קטנות נגד "קינג פון".
5.3.2013    ממצאי המעבדה הרשמית של סמסונג מאשרים: התקלה אינה כתוצאה מנפילה אלא רכיב זכרון לקוי במכשיר.
7.3.2013    שלחתי מכתב רשום ל"קינגפון" בהצעה לכבד את האחריות שלהם תמורת משיכת התביעה.
12.3.2013  המכתב הרשום נמסר - קינג פון מתעלמים לחלוטין.
18.3.2013  לאור חוסר ההיענות מצד קינג פון, נאלצתי לקנות מכשיר גלקסי 3 חדש (בחנות אחרת).
10.6.2013 *4 חודשים לאחר מסירת המכשיר לתיקון* - כפיר מ"קינג פון" מתקשר אלי ומציע לטפל במכשיר "לפנים
                משורת הדין". מכיוון שכבר קניתי מכשיר חדש, אני כמובן מסרב להצעה.
26.8.2013  (עתידי) דיון בבית המשפט לתביעות קטנות.

עדכון: הדיון התקיים היום (26.8) בבוקר, אני אעדכן כאן כשפסק הדין יינתן.



4 תגובות:

  1. כל הכבוד לך!

    אני עוקב אחרי הסיפור שלך וחשבתי שירדת מהעניין מאיזו שהיא סיבה. טוב לדעת שאתה ממשיך!

    שיהיה לך המון בהצלחה!

    השבמחק
  2. שלום
    הסיפור שלי דומה מאוד לזה של בעל הבלוג. ההבדל הכמעט יחיד אך לא משמעותי: החנות בה נקנה המכשיר: טופ-סלולר ברעננה. לדבריהם - סאמסונג לא לוקחת אחריות על התקלה (רכיב זכרון נפגע ללא כל סיבה חיצונית כגון נפילה)
    האם ידוע לכם אם מישהו שקל תביעה ייצוגית? האם ידוע על התייסות חברת סאמסונג לבעיה?
    חנה

    השבמחק
  3. שמע אחי אתה תותח, באמת!
    יישר כוח רק שאנשים ילמדו ממך!!!

    השבמחק
  4. אחי אני אשמח אם תפרסם דרך ליצור איתך קשר, כי כרגע האופציה של ליצור קשר בצד שמאל אינה עובדת..
    נתקלתי במקרה דומה ואני אשמח להתייעץ איתך במייל: jofehalmighty@gmail.com

    השבמחק